Søg efter ejendom
Find en specifik ejendom via søgefunktionen, eller brug
kommunerne nedenfor.
BFE: 4020455
ESR: 791210690

Skolen 2

7470 Karup J
Viborg Kommune: Frederiks Præstegård, Frederiks, 1dy (Byzone)
Fritliggende overdækning
Satellitbillede af ejendommen på Skolen 2, 7470 Karup J

Få alle informationer om Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J på Resights. Undersøg bygningens seneste salgspris, offentlige vurdering, areal, ejerinfo og meget mere.

Bygningen er placeret på Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J. Bygningen er af det offentlige vurderet til 640.700 kr., hvoraf grunden udgør 640.700 kr.

Fakta om Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J

Bygningen er placeret på Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J. Enheden er opført i 2019 og befinder sig på en 4.007 m² stor grund.

Egenskaber

Bygningens primære bygning er bygget i ét plan. Bygningens ydervægsmateriale er fremstillet af træ, mens tagmaterialet består af tagpap med stor hældning. Bygningen benyttes primært til ophold. I 2023 er ejendomsskatten (excl. bidrag og afgifter) 0 kr.

Salgs- og vurderingsdata

Bygningen er af det offentlige vurderet til 640.700 kr., hvoraf grunden udgør 640.700 kr.

Ejerinfo

Bygningen er ejet af Viborg Kommune, der fortrinsvist beskæftiger sig med generelle offentlige tjenester.

Hvem ejer Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J?

Viborg Kommune ejer Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J.

Hvornår blev Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J bygget?

Den primære bygning blev opført i 2019 på Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J.

Hvad er Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J vurderet til?

640.700 kr. er vurdering på Skolen 2, Frederiks, 7470 Karup J.

OFFENTLIG VÆRDI
640.700 DKK
Ejendomsværdi tidligere 2020
Opførselsår
2019
Bebyggelsesprocent
1%
Bygningsareal (5 bygninger)
0 m²
Beboelsesareal (0 enheder)
0 m²
Erhvervsareal (0 enheder)
0 m²

Arbejder du professionelt med faste ejendomme? Find flere informationer om denne og alle andre danske ejendomme på Resights-platformen. Du kan prøve den helt gratis via nedenstående link.

Prøv gratis
Har du brug for flere informationer?